اگر زیاد روی نرم افزار Microsoft Presentation کار میکنید، شاید بد نباشد ویژگی ذخیره سازی خودکار را فعال کنید.
فایل های Power Point
در این مقاله دلیران نحوهی ذخیره سازی خودکار PowerPoint داخل OneDrive را به شما آموزش میدهد با ما همراه باشید.
دقت کنید که پیش از هر چیز دیگری، شما باید اکانت OneDrive خود را باز و تنظیم کرده باشید.
با آماده داشتن هر چیزی، شما باید اکنون به PowerPoint بروید.
اکنون منوی فایل را باز کنید.
فایل های Power Point
گزینهی New را انتخاب کنید.
شما میتوانید گزینهی Blank Presentation یا هر قالب آماده ای را که میخواهید، انتخاب کنید.
شما اکنون باید گزینهی AutoSave را فعال کنید.
در پنجرهی باز شده گزینهی OneDrive را انتخاب کنید.
گزینهی OK را انتخاب کنید.
از اینجا به بعد PowerPoint تمام فایلهای شما را به صورت خودکار در فولدر Documents ذخیره میکند.
اگر میخواهید فولدر ذخیره سازی را تغییر دهید، وارد برنامه شده و گزینهی File را انتخاب کنید.
گزینهی Save a Copy را انتخاب کنید.
گزینهی OneDrive را انتخاب کنید.
گزینهی More options را انتخاب کرده و یک پنجرهی جدید باز کنید.
شما همچین میتوانید گزینهی New Folder را انتخاب کنید.
وقتی فولدر جدید خود را ایجاد یا پیدا کردید، آنرا انتخاب کنید.
گزینهی Save را انتخاب کنید.
با این کار فایلهای شما اکنون به صورت خودکار در محل جدید ذخیره میشوند.
برای تایید این موضوع نام فایل را از بالای صفحهی PowerPoint انتخاب کنید تا به فولدر ذخیره سازی برده شوید.
فایل های Power Point
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓