ضد ویروس قدرتمند و برتر سال Panda Antivirus Pro

Panda Antivirus Pro

یک ضد ویروس قدرتمند و برتر سال

تشخیص بی‌درنگ بدافزارها، سرعت اسکن سریع مبتنی بر کلاود، فیلترینگ نشانی‌های اینترنتی به‌منظور مسدود کردن سایت‌های مخرب و ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های کاربردی باعث شده است تا ضدویروس پاندا پرو panda Antivirus Pro به گزینه ایده‌آلی تبدیل شود. اما این تازه شروع کار است.

یک دیوار آتش دوطرفه به حفظ امنیت سامانه شما کمک می‌کند. این ضدویروس panda Antivirus Pro به یک سامانه کنترلی کاربردی تجهیز شده که می‌تواند به‌شکل دقیقی آگاه شود چه محتوایی روی کامپیوتر شما در حال اجرا است و در صورت روبه‌رو شدن با یک بدافزار جدید و ناشناخته نیز می‌تواند آن ‌را متوقف کند.

صفحه ‌کلید مجازی ارائه شده از سوی این ضدویروس به شما کمک می‌کند تا داده‌های محرمانه خود را بدون نگرانی از بابت به سرقت رفتن آن‌ها از سوی کی‌لاگرها در فرم‌های بانکی وارد کنید. همچنین، ابزاری به‌منظور ساخت یک دیسک نجات مبتنی بر حافظه فلش در اختیار شما قرار دارد که در شرایط بحرانی و به‌منظور
پاک کردن ساده تهدیدات به شما کمک می‌کند.

panda antivirus |ضد ویروس پاندا

دیوار آتش پاندا کار خود را به‌خوبی انجام داده و باعث می‌شود امنیت سامانه شما دوچندان شود، اما این دیوار آتش قادر به رقابت با دیوارها‌ی آتش مستقل نیست.
به‌واسطه آنکه کاربران شبکه اغلب به دیوارهای آتشی با بیشترین سطح از تنظیمات نیاز دارند.

مرکز خدمات و تعمیرات لپ تاپ دل
رابط کاربری این بسته امنیتی سرراست بوده و به‌راحتی می‌توانید همانند رابط‌های کاربری ویندوز 10 محور از آن استفاده کنید.
به این نکته توجه داشته باشید، آزمایشگاه‌های مستقل زیادی پاندا را آزمایش نکرده‌اند که آمار دقیقی از عملکرد آن داشته باشیم، اما حفاظت ارائه شده از سوی پاندا بالاتر از حد متوسط است.

 

سوالات و پیشنهادات خود را با دلیران مطرح کنید

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *