شرکت گوگل گوشی پیکسل تاشو را در اواخر سال 2021 عرضه خواهد کرد

شرکت گوگل قصد دارد تا در اواخر سال 2021 گوشی شگفت انگیز بنام پیکسل تاشو را به بازار عرضه کند.

 گزارش های بدست آمده  از شرکت گوگل نشان می‌دهد که سال 2021 فقط به گوشی پیکسل تاشو منتهی نمی‌شود. قرار است که در فصل دوم سال 2021 هم یک گوشی پیکسل دیگر تحت عنوان پیکسل 5A روانه بازار شود.

به نقل از وب سایت itna همچنین در فصل چهارم همان سال دو دستگاه دیگر با نام‌های “Raven” و “Oriole” به بازار عرضه خواهد شد. برخی از تحلیلگران تصور می‌کنند که این گوشی‌ها متعلق به سری پیکسل 6 باشد.. گوگل به تازگی از عرضه دو گوشی دیگر هم خبر داده است که این دو گوشی “Pixel 4A 5G” و “Pixel 5” نام دارد که در کنار “Pixel 4A” روانه بازار می‌شود.

تعمیرات تخصصی،خدمات پس از فروش،تعمیر لپ تاپ دل|گارانتی دلیران

بر اساس اعلام رسمی شرکت گوگل، قرار است که دستگاه‌ها در فصل پاییز روانه بازار شود ولی احتمال می‌رود که زمان دقیق عرضه در ماه اکتبر باشد. گوگل پیش از این اعلام کرده بود که دارد روی فناوری‌های جدید از جمله فناوری تاشو کار می‌کند. این شرکت در تلاش است که با سایر برندهای معتبر مانند سامسونگ و هواوی وارد رقابت شود و محصولات خودش را به صورت کاملاً جدی در بازار مطرح کند.

بسیاری از تحلیلگران و علاقمندان به شرکت گوگل بعد از انتشار خبر تولید گوشی تاشو توسط گوگل چندان تعجب نکردند؛ چون مشخص بود که گوگل در اندیشه چنین تلفن هوشمندی است. گوگل تلاش کرده است که این گوشی نسبت به مدل‌های مشابه مربوط به شرکت‌های دیگر بهتر و ظریف‌تر باشد و نقاط ضعف کمتری داشته باشد.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *