شخصی سازی ایموجی|قابلیت افزوده شدن شخصی سازی جدید به ایموجی ها توسط کمپانی اپل(2020)

شخصی سازی ایموجی
لپ تاپ دل اینسپایرون |DELL INSPIRON 5593
شخصی سازی ایموجی

کمپانی اپل ، قابلیت‌های شخصی‌ساز جدیدی را به ایموجی های خود افزوده است.

به نقل از  cnet، محبوب شدن ایموجی‌ها در میان کاربران در حال افزایش یافتن است و کاربران بسیار زیادی به دنبال یافتن گزینه‌های جدید برای ایموجی‌های خود هستند و کمپانی اپل که از این روند آگاه است قصد دارد از آن بیشترین بهره را کند

اپل در پاییز سال جاری میلادی گزینه‌های جدیدی را برای شخصی‌سازی ایموجی ها به کاربران عرضه می‌کند. این قابلیت‌ها شامل مدل‌های موی جدید و پوشش‌های جدید برای چهره می باشد و این کمپانی قابلیت‌های یادشده در روز جهانی ایموجی‌ها به‌صورت مختصر نمایش داد.

شخصی سازی ایموجی
شخصی سازی ایموجی

یازده مدل موی جدید  در این به‌روزرسانی به ایموجی ها افزوده خواهد شد. کاربران همچنین می‌توانید برای پوشش‌های صورت رنگ‌های جدیدی را انتخاب کنند.

شایان ذکر است که  ماسک صورت نیز جزو پوشش‌های صورت محسوب می‌شود که اپل از آن در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان رونمایی کرد و علاوه بر این 19 مدل سربند جدید نیز به این مموجی ها افزوده شده است.

درنهایت اپل اظهار کرد که ایموجی‌های جدیدی را مطابق با شرایط فرهنگی جامعه به این دسته خواهد افزود. همچنین خوراکی‌های جدیدی از قبیل نوشیدنی حبابی نیز به ایموجی‌های این کمپانی افزوده خواهد شد. این ایموجی‌ها همزمان با عرضه نسخه پایدار iOS 14 در پاییز به کاربران ارائه می‌شوند.

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *