شرکت مایکروسافت از نسخه جدید ویندوز 10 با نام بیلد 20215 رونمایی کرد

لپ تاپ دل اینسپایرون DELL INSPIRON 3493

شرکت مایکروسافت سیستم عامل ویندوز 10  با نام بیلد 20215 عرضه کرده است  و امکانات این سیستم عامل را برای کابران خود بهتر و مناسب‌تر کرده است.

به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی betanews، یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که برای بیلد 20215 از ویندوز 10 در نظر گرفته شده است، تم تاریک این سیستم عامل است که به مراتب بهتر از نسخه‌های قبلی این سیستم عامل برای کاربران تنظیم شده است.

دیگر قابلیت این سیستم عامل ویندوز 10 این است که بر اساس گفته مایکروسافت، روال انتقال بین منوی استارت تا بخش جست‌وجوی اطلاعات به صورت کاملا روان‌تر و بهتر انجام خواهد شد.

یکی از قابلیت‌های این نسخه جدید، بهبود عملکرد امنیتی این نسخه است و به همین دلیل نیز دستگاه می‌تواند از نظر حفاظت از کاربران عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

رونمایی از سیستم عامل ویندوز 10 بانام بیلد

علاوه بر این نیز مشکل هنگ کردن نرم‌افزارها در این سیستم عامل به صورت تقریبا کامل حل شده است و به همین دلیل نیز دیگر شاهد کرش کردن برنامه‌های این سیستم عامل ویندزو 10 نخواهید بود.

همچنین بهینه‌سازی‌های بسیار زیادی در زمینه عملکرد مرورگر وب این شرکت یعنی مرورگر اج اعمال شده است.
این بهینه‌سازی‌ها شامل عملکرد بهتر در اجرای مرورگر و بازگرداندن اطلاعات مربوط به صفحات نیمه‌کاره ترک شده است.

 

ULTRABOOK 2 IN1 LATITUDE 5300

چند زبان دیگر نیز برای این سیستم عامل عرضه شده است و قابلیت‌هایی مانند بهینه‌سازی عملکرد تایپ با کمک صوت، منوی استارت و مدیریت فضای دیسک نیز از قابلیت‌های نسخه جدیدی یعنی بیلد 20215 هستند.

شایان ذکر است که مایکروسافت به صورت رسمی لیستی از اطلاعات بهینه‌سازی شده در این سیستم عامل را برای کاربران خود عرضه کرده است و به همین دلیل نیز کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط را به صورت کامل در وب‌سایت رسمی ویندوز مشاهده کنند.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *