5 توصیه مفید توییتر به بانوان به مناسب روز جهانی زنان

روز جهانی زنان

در آستانه 8 مارس روز جهانی زنان، شبکه اجتماعی توئیتر 5 توصیه مفید به زنان در خصوص فعالیت در توئیتر پیشنهاد می‌کند.

 

به نقل از Gadgetsnow، توئیتر به طور مداوم در حال ارائه روش‌های جدید و پویا برا کنترل بیشتر به کاربران در خصوص مکالمات و … است. در حال حاضر نیز این 5 توصیه را به بانوان کرده است.

پنهان کردن ریپلای‌ها

توییتر به کاربران خود امکان می‌دهد که توییت‌های خود را ریپلای کرده و هر کس می‌تواند آن را دیده و در آن شرکت کند. با پنهان کردن ریپلای با کمک آیکون خاکستری که زیر هر توییت وجود دارد کنترل بیشتری به مکالمات خود بدهید.

فیلتر کردن نوتیفیکیشن

توئیتر به کاربران خود اجازه می‌دهد که فیلترهای مختلفی روی انواع نوتیفیکیشنی که دریافت می‌کنند اعمال کنند. آنها می‌توانند نوتیفیکیشن‌ها را بی صدا کنند یا فیلترهایی را اعمال کنند که برای بازه زمانی خاصی این نوتیفیکیشن‌ها بی صدا شوند.

آنفالو کردن

اگر نمی‌خواهید محتوای توئیت فرد خاصی را در تایم لاین خود ببینید، می‌توانید او را به راحتی آنفالو کنید. این به معنای آن نیست که توئیت‌های او را به هیچ وجه نخواهید دید؛ شما همچنان می‌توانید با وارد شدن به پیج آن فرد توئیت هایش را ببینید.

روز جهانی زنان
روز جهانی زنان

بی صدا کردن

اگر نمی‌خواهید فردی را آنفالو کنید، می‌توانید گزینه Mute یا بی صدا کردن توئیت‌های او را امتحان کنید. از طریق  Advanced Mute option می‌توانید کلمات، حروف، مکالمات، عبارات، نام کاربری، ایموجی یا هشتگ‌های خاصی را نیز بی صدا کنید.

بلاک کردن

اگر فرد حریم خصوصی شما را بر هم زد می‌توانید گزینه بلاک کردن را امتحان کنید تا حریم شخصی امن‌تری داشته باشید.

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *