اینترنت ۴G تبلت ویندوزی | Dell اتصال بی‌سیم 4G LTE را برای تبلت‌های ویندوزی به ارمغان می‌آورد

اینترنت ۴G تبلت ویندوزی

اینترنت ۴G تبلت ویندوزی | Dell اتصال بی‌سیم 4G LTE را برای تبلت‌های ویندوزی به ارمغان می‌آورد

اینترنت ۴G تبلت ویندوزی | Dell اتصال بی‌سیم 4G LTE را برای تبلت‌های ویندوزی به ارمغان می‌آورد

کمپانی Dell تصمیم دارد امکانی کم‌یاب را برای تبلت‌های ویندوز هشتی (Windows RT) خود ارائه نماید؛ اتصال 4G، امکانی است که مدت‌هاست کاربران آیپد برای اتصال بسیار سریع به اینترنت از طریق اپراتورهای نسل چهارم از آن استفاده می‌نمایند، اما تبلت‌های ویندوزی فاقد آن بوده‌اند.
سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و همراهان همیشگی دلیران! امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با یکی دیگر از دسته مقالات مرتبط با لپ تاپ٬ نوت بوک و تبلت های برند دل.
موضوع مورد بحث امروز ما در ارتباط با اتصال بی سیم ۴g برای تبلت های ویندوزی DELL می باشد.
شرکت DELL قصد دارد امکانی بس کم یاب و کم نظیر را برای تبلت های ویندوز هشت (windows RT) خود ارائه کند! اتصال ۴G ٬ امکانی است که مدت ها است کاربران آیپد به جها اتصال بسیار سریع به اینترنت از طریق اپراتورهای نسل چهارم  از آن استفاده می نمایند٬ اما تبلت هایی با سیستم عامل ویندوز فاقد آن بوده اند.
شرکت Dell در حال حاضر ویژگی اتصال به شبکه 4G LTE را برای تبلت XPS 10  عرضه نموده است. ویژگی که در بیشتر تبلت های دارای ویندوز۸ ٬ وجود ندارد.
اینترنت ۴G تبلت ویندوزی
اینترنت ۴G تبلت ویندوزی

شرکت دل در بیانیه ای که پنج شنبه گذشته منتشر کرد٬ اعلام کرد:

امروز ما نسخه ای از اتصال به اینترنت پر سرعت 4G LTE  در بستر اپراتور AT&T را برای مشتریان آمریکایی Dell.com معرفی نمودیم. ارمغان این قابلیت حرفه ای٬ سریع و مطمئن٬ اتصال تبلت به اینترنت با سرعتی بسیار بالا و در همه جا خواهد بود.

xps10 تبلت ویژه ای است که در فروشگاه های ویژه و منتخب Dell عرضه می شود. این تبلت از معدود تبلت هایی است که از ویندوز ۸ نسخه RT استفاده می کند. حتی می توان این تبلت را خیلی خاص تر هم به حساب آورد.
چرا که شرکه دل تصمیم بر آن گرفته در آن به جای استفاده از چیپ تگرا ۴ انویدیا (چیزی که مایکروسافت در تبلت سرفیس پرو استفاده کرد)٬ تراشه کوآلکام را بکار گیرد.

با این وجود در این مورد ویژه٬ این تصمیم یک مزییت به شمار می آید٬ چرا که کوآلکام مودم LTE را با خود سیستم – روی یک چیپ یکپارچه کرده و این موضوع موجب می گردد تا انرژی در حالت اتصال به شبکه LTE به شکل بهینه تری صرف شود و طول عمر باتری افزایش یابد. دل در تبلت xps 10 از یک پردازنده اسنپ دراگون  s4 با فرکانس پردازشی ۱.۵ گیگاهرتز استفاده کرده است.

با همه این تفاسیر٬ این تبلت خیلی هم ارزان نیست. اضافه نمودن قابلیت پشتیبانی از lte باعث اضافه شدن ۱۰۰ دلار با قیمت نهایی این تبلت ۷۴۹ دلاری شده است.

تبلتی که به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه دخیره سازی ارائه میشود. بد نیست بدانید که آیپد ۴ نیز با ۶۴ گیگابایت حافظه و پشتیبانی از LTE با قیمتی معادل ۸۲۹ دلار از سوی اپل ارایه می شود.

چیزی که انتظار می رود این است که این تکنولوژی در سال های آینده جزو امکانات پیش فرض تبلت های دیگر شود. هر چند افزودن این ویژگی ها٬ متاسفانه در حال حاظر تاثیر خاصی در نوع استفادع کاربران ایرانی از این تبلت ها نخواهد داشت(حد اقل تا چند سال آینده و ورود نسل چهارم اپراتور های تلفن همراه).

خرید لپ تاپ دل

فروشگاه فیزیکی دلیران بیش از 3 دهه و فروشگاه اینترنتی دلیران بیش از یک دهه همواره در تلاش بوده تا محصولات برند دل از جمله لپ تاپ دل را به صورت اصل و با کیفیت و همچنین به صورت مستقیم از شرکت دل تهیه و در اختیار شما عزیزان با بهترین قیمت قرار دهد، جهت مشاهده آدرس فروشگاه دلیران و همچنین راه های ارتباطی با کارشناسان می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه دلیران 

همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی دلیران تمامی محصولات موجود برند دل را مشاهده و از مشخصات، توضیحات و قیمت آن مطلع شوید .

وبسایت فروشگاهی دلیران 

همچنین بخوانید :

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

دل ایران
دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
  • سارا 9 بهمن 1401 / 0:31 ق.ظ

    جالب بود ! تکنولوژی چه پیشرفتی داره میکنه

    • مدیر 16 فروردین 1402 / 5:09 ب.ظ

      سپاس از انتخاب شرکت دلیران قطعاً نظرات شما به ما انرژی مثبت میدهد از اینکه مارا همراهی میکنید متشکریم. دقیقا همینطوره👌

  • مسعود مسیحا 9 بهمن 1401 / 0:33 ق.ظ

    این همه مطالب جالب راجع به تبلت و اینا میذارید جدیدا ازشون برای فروش هم دارید یا فعلا خبرشون رو میذارید؟
    منظورم اینه این تبلت ها یا محصولاتی که از دل میذارید کی وارد بازار ایران میشه و ما میتونیم بخریم؟؟؟؟

    • مدیر 16 فروردین 1402 / 5:17 ب.ظ

      دوست عزیز در حال حاضر شرکت دلیران لپ تاپ های دو دریک موجود دارد که منظور از دو دریک یعنی دستگاه دو منظوره. این دستگاه هم نوت بوک و هم تبلت می باشد که باتوجه به قابلیت چرخش صفحه تا 360 درجه، ال ای دی زیر کیبرد دستگاه قرارمیگیرد و کارتبلت را انجام میدهد . شما میتوانید به سایت فروشگاه دلیران آیتم دسته بندی محصولات – تبلت دو دریک مراجعه فرمایید.

  • سنا باقری 9 بهمن 1401 / 0:34 ق.ظ

    جالب بود

    • مدیر 16 فروردین 1402 / 5:07 ب.ظ

      ممنون از انتخاب شرکت دلیران قطعاً نظرات شما به ما انرژی مثبت میدهد از اینکه مارا همراهی میکنید متشکریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *