معرفی برترین آنتی‌ ویروس‌های رایگان

لپ تاپ دل dell latitude 5400

بیش از ۵۲.۶ درصد از کاربران در سراسر جهان برای شناسایی ویروس، بدافزار و باج افزارهای رایانه‌ای از آنتی‌ویروس‌ رایگان استفاده می‌کنند.
کاربران رایانه، موبایل و تبلت همواره از نرم‌افزارهای آنتی ‌ویروس مختلفی به منظور مقابله با نفوذ هکرها و بدافزارهای خطرناک به دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند.

آنتی ویروس رایگان| آنتی ویروس

با توجه به رشد و افزایش حملات سایبری و بدافزاری به سیستم‌های رایانه‌ای و موبایلی، بسیاری از اپلیکیشن و نرم‌افزارهای آنتی ‌ویروس در جهان مورد استقبال و محبوبیت خیل عظیمی ازکاربران رایانه و گوشی های هوشمند قرار گرفته‌اند. نرم‌افزارهای آنتی ‌ویروس رایگان همواره از سوی تعداد بسیاری از کاربران رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ مورد توجه و استقبال فراوانی قرار گرفته‌اند به گونه‌ای که در آخرین گزارش‌های منتشر شده، بالغ بر ۵۲.۶ درصد از کاربران در سراسر جهان برای شناسایی ویروس، بدافزار و باج افزارهای رایانه‌ای از آنتی‌ویروس‌های رایگان استفاده می‌کنند.

طبق گزارش سایت تک‏رادار، فهرست زیر ازبهترین نرم‌افزارهای مربوطه هستند که متخصصان حوزه فناوری و امنیت سایبری درسال ۲۰۱۹  منتشرکرده‌اند.

نرم‌افزار آنتی ویروس آواست (Avast Mobile Security)

این آنتی ویروس مشهور در سال ۱۹۸۸ درجمهوری چک توسعه داده شد که عنوان بهترین آنتی ویروس سال ۲۰۱۷ رادارد.

نرم افزار آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender Antivirus Free)

نرم‌افزار امنیتی بیت دیفندر ( Bitdefender ) توسط شرکت نرم‌افزاری سافت وین از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون تولید و منتشر شده است. این شرکت مستقر در رومانی تا سال ۲۰۱۷ میلادی میزبان بالغ بر ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان بوده است که به صورت اشتراکی از خدمات آن استفاده می کردند. این نرم افزار آنتی ویروس بدون شک یکی از بهترین و نام آورترین آنتی‌ ویروس‌های جهان به شمار می‌رود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این آنتی ویروس رایگان می‌توان به فایروال دوطرفه برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی کاربران، ایمنی با یک کلیک به همراه حفاظت اتوماتیک و محافظت کامل در برابر تمامی تهدیدات رایانه‌ای اشاره کرد.

نرم افزار آنتی ویروس ای وی جی (AVG)

آنتی ویروس AVG برای ویندوز و لینوکس است که توسط شرکت AVG Technologies درجمهوری چک تولیدشد و در اختیارکاربران قرارگرفت.


مطالب مرتبط

معرفی 10 آنتی ویروس برتر سیستم عامل اندروید


آنتی ویروس|آنتی ویروس رایگان

نرم افزار آنتی ویروس مک آفی (McAfee Security & Power Booster Free)

از جمله مهم‌ترین قابلیت و ویژگی‌های مهم این آنتی ویروس می‌توان به قابلیت شناسایی انواع نرم‌افزارهای مخرب اعم از ویروس و Worm و تروجان، شناسایی دسترسی‌های غیر مجاز، جلوگیری از انتشار ویروسهای غیر قابل شناسایی، به‌روزرسانی خوب و شناسایی ویروسهای جدید، شناسایی ویروسهایی که خود را فقط بر روی حافظه می‌نویسند، بهینه شدن برای لپ‌تاپ، پشتیبانی از تمامی نسخه‌های ویندوز حتی نسخه‌های قدیمی و بهبود کارایی سیستم در هنگام کار و کاهش اشغال حافظه و منابع سیستم اشاره کرد.

نرم افزار آنتی ویروس کاسپرسکی (Kaspersky Mobile Antivirus)

این آنتی ‌ویروس که یکی از قدرتمندترین و معروف ترین نرم‌افزارها در نوع خود به شمار می‌رود، توسط شرکت روسی کاسپرسکی توسعه داده شده است که از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به حفاظت، کشف و نابودی ویروس‌های کامپیوتری، تروجان، کرم، بدافزار و جاسوس افزار، کشف ونابودی روت‌کیت‌های ناشناخته، کشف و از بین بردن روت‌کیت‌ها، جلوگیری از هک در چت روم‌ها، اسکن هم‌زمان اینترنت و ای‌میل، پشتیبانی رایگان از مشکلات کاربران در تالار گفتگو و قطع بدافزارها به طور سریع و بدون اجازه‌گیری اشاره کرد.

نرم افزار آنتی ویروس سوفوس (Sophos Free Antivirus and Security)

از مهم ترین مشخصات این آنتی ویروس می توان به اسکن و پاکسازی حافظه رم کاربر، اسکن و پاکسازی کرنل سیستم، اسکن فایل ها و پوشه های سیستم، سازگاری با سایر آنتی ویروس ها و عدم تداخل در عملکرد آن ها، سبک و ساده بودن این ابزار و هماهنگی و پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز اشاره کرد.

نرم افزار آنتی ویروس نورتون (Norton Security and Antivirus)

آنتی‌ویروس نورتون از ورود هرگونه بدافزار و ویروس به سیستم جلوگیری کند و درصورت مشاهده آن را حذف میکند.
این آنتی ویروس از برترین نرم افزارهای مربوطه است که تاکنون رضایت عظیمی ازکاربران را به سوی خودجلب کرده است.

نرم افزار آنتی ویروس ترند میکرو (Trend Micro Mobile Security & Antivirus)

ترندمیکرو (Trend Micro) ازشرکت‌های بزرگ محصولات امنیتی و ضدویروس به شمار می‌رود که دفترمرکزی آن درشهر توکیو واقع شده است.

نرم افزار آنتی ویروس آن‌لب وی۳ (AhnLab V۳ Mobile Security)

آن‌لب شرکت تولید کننده نرم افزارهای امنیتی درسال ۱۹۹۵ درکره جنوبی اه اندازی شد.
ازجمله محصولات این شرکت نرم‌افزارهای امنیتی چون ضد ویروس ( AntiVirus )، دیوار آتش ( Firewall )، آی‌پی‌سی، یوتی‌ام بوده است.

نرم افزار آنتی ویروس آویرا (Avira Antivirus Security)

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های نرم افزار آنتی ویروس اویرا می‌توان به محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار، شناسایی فایل‌های فشرده توسط توابع بازگشتیبرای بررسی فایل‌های فشرده و پکیج های اجرایی، پاسخگویی بسیار سریع به خطرات جدید، این امر در همکاری با شرکت‌های تحقیقاتی در زمینه بدافزار ها صورت پذیرفته، تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمانی که به سرعت تغییر می‌کنند، قرنطینه فایل‌های آلوده و ایزوله کردن فایل‌های آلوده و مشکوک در ویندوز، بسته‌های بروز رسانی بسیار سبک برای اینترنت‌های با پهنای باند کم با آپدیت‌های روزانه در شبکه و اینترنت و امکان ایجاد پروفایل‌های مختلف مدیریتی با دسترسی‌های متفاوت اشاره کرد.

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *