نسخه اندروید کلاب هاوس در دسترس عموم کاربران قرار گرفت

نسخه اندروید کلاب هاوس

نسخه اندروید کلاب هاوس ، پروژه‌ای که تا همین چند وقت پیش چند ماه تا آماده شدن آن فاصله داشتیم، اکنون در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

بیش از یک سال قبل بود که کلاب هاوس انحصارا برای iOS عرضه شد. این شبکه اجتماعی که فقط از طریق دعوت می‌توانید وارد آن شوید، موفق شده از ابتدای پاندمی کروناویروس تا پایان فوریه ۲۰۲۱ بیش از ۸ میلیون بار توسط کاربران آیفون دانلود شود و به موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

اما از آنجا که کاربران وقت زیادی برای گفتگوی صوتی با افراد کاملاً غریبه از سراسر جهان نداشتند و بازار شبکه‌های اجتماعی پر شد از جایگزین‌های خوشنام، کلاب هاوس مجبور شد به روش‌های جدیدی برای حفظ روند رو به رشد خود دست بزند.

 

ورود به دنیای اندروید، بزرگ‌ترین تصمیمی بود که تیم توسعه دهنده Clubhouse اتخاذ کرد. نسخه آزمایشی این شبکه اجتماعی صوتی هفته پیش در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفت. کاربرانی از ژاپن، برزیل و روسیه اولین کاربرانی بودند که نسخه پایدار این اپلیکیشن را در پلی استور گوگل دریافت کردند. سپس نوبت به کشورهای نیجریه و هند رسید و اکنون کاربران از سراسر جهان می‌توانند آزادانه به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

 

 

نسخه اندروید کلاب هاوس

نسخه اندروید کلاب هاوس

 

همه چیز برای این شرکت استارتاپی که از تأسیس آن کمتر از ۲ سال است که می‌گذرد، سریع پیش رفت.

ابتدا کاربران iOS بودند که موفق شدند به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند. و حالا نوبت کاربران اندرویدی است که بتوانند طعم این شبکه اجتماعی صوتی را بچشند. البته تا زمانی نامعلوم، دسترسی حتی در نسخه اندروید کلاب هاوس هم به صورت دعوتی است. بله، هنوز هم نیاز است که شخصی داخل این شبکه اجتماعی فعالیت کند و سپس از شما دعوت کند به آن بپیوندید.

دانلود Clubhouse اندروید

 

 

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید⇓

         فیسبوک دلیران   aparat deliran

 

مدیر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *