لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2 | نقد و بررسی لپ تاپ ALIENWARE X17 R2

لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2

لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2 | نقد و بررسی لپ تاپ ALIENWARE X17 R2

لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2 | نقد و بررسی لپ تاپ ALIENWARE X17 R2

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و همراهان همشگی دلیران، امروز قصد داریم تا در ارتباط با یکی دیگر از محصولات شرکت دل و سری alienware با شما عزیزان صحبت کنیم،  که مخصوص کسانی است که کارهای پردازشی سنگین انجام میدهند و به خصوص گیمر های عزیزمون که مخصوص انها طراحی و تولید شده است. لپ تاپ های گیمینگ Alienware همیشه در صدر فهرست بوده اند. اگرچه تعداد زیادی ندارند اما لپ تاپ های گیمینگ این شرکت برای به حداکثر رساندن قدرت در طول سال ها اصلاح شده اند. Alienware x17 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی و ساخت:

لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2
لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2

طراحی این محصول هم بر اساس همون چارچوب کلی alienware انجام شده،بدنه این محصول از خطوط صاف و زوایای شکسته در اون استفاده شده است،به دلیل استفاده از سخت افزار های رده‌بالا و سیستم خنک ‌کننده‌ی قوی ضخامت این بدنه به ۳۶ میلی‌متر و وزن آن به بیش از ۳٫۵ کیلوگرم رسیده و جابه‌جایی دائم آن کار چندان ساده‌ای نیست     .

در حالی که سریalienware کمپانی Dellبه قیمت بالایشان مشهور هستند ولی در تولید محصولاتی با طراحی زیبا نیز رکورد جدیدی به دست آورده است و X17 احتمالا زیباترین لپ تاپی است که تا کنون ساخته است.

لپ تاپ قدرتمندAlienware X17 دارای کیفیت ساخت فوق العاده و همچنین پورت های ارتباطی کاملی میباشد که می‌توان ۳ عدد درگاه USB 3.1، یک درگاه Thunderbolt 3 و همچنین خروجی های HDMI و mini-Displayport را مشاهده کرد.  در پشت دستگاه نیز می‌توان به یک درگاه اختصاصی نا آشنا برای تقویت گرافیک اشاره کرد. تقویت کننده گرافیک یک باکس خارجی است که در آن می‌توانید یک GPU رومیزی نصب کنید و آن را از طریق درگاه تقویت گرافیک به m17 متصل کنید. با اینکار می‌توانید هم عمر دستگاه را افزایش دهید و همچنین با پرداخت هزینه اولیه کمتر نسبت به مدل بررسی شده، m17 را با مدل گرافیک ۱۶۶۰ Ti خریداری کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در آینده اگر نیاز داشتید یک گرافیک قدرتمندتر اضافه کنید.

عملکرد و کارایی لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2:

در حالی که میدونیم  طراحی زیبا احتمالا یکی از جذابیت های لپ تاپ Alienware x17 است، اما بیشترین توقعی که هنگام خرید یک لپ تاپ گیمینگ داریم، اجرای سریع و روان بازی های روز دنیاست.

لپ تاپ DELL ALIENWARE X17 R2 از یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 MAX-Q و پردازنده مرکزی نام آشنای Core i9-12900HK استفاده می‌کند. این پردازنده‌های قدرتمند را یک رم ۱۶ گیگابایتی به همراه دو عدد SSD 512 گیگابایتی از نوع RAID پشتیبانی می‌کنند. راه‌های اتصال به اینترنت نیز در این لپ تاپ کاملا بروز است: درگاه اترنت به همراه فناوریKiller  با سرعت حداکثر ۲٫۵ گیگابایت بر ثانیه و وای فای نسل ۶٫

همچنین بخوانید : لوله پلی اتیلن کشاورزی دل

مشخصات فنی لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2:

  • پردازنده (CPU): اینتل Core i9-12900HK
  • کارت گرافیک (GPU): Nvidia GeForce RTX 3080 Ti
  • نمایشگر: 17.3 اینچ
  • وزن: 3.09 کیلوگرم

در این لپ تاپ شما شاهد چیپست نسل دوازدهم اینتل Core i9 و گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Ti هستید. همچنین خنک‌کننده Cryo Tech که لوله‌های حرارتی، پشته‌های مسی و چهار فن ولتاژ بالا را ترکیب می‌کند، سطح x17 را ارتقا داد. این لپ تاپ با حداکثر 64 گیگابایت رم از نوع DDR5 و حداکثر 4 ترابایت فضای SSD و قابلیت شخصی سازی کلیدهای RGB تهیه کنید.

شارژ دهی لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2 :

لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2
لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2

لپ تاپ های گیمینگ معمولا از لحاظ شارژدهی باتری، عملکرد ضعیفی را دارند و لپ تاپ Alienware m17 نیز از این قاعده مستثنا نیست. در هنگام بازی بیش از ۹۰ دقیقه نمی توانید روی شارژدهی باتری این لپ تاپ حساب کنید و این عدد در زمان پخش ویدیو یا مرورگری وب به ۴ ساعت می‌رسد.

ارقام قبلی برای رقیب m17 نیز تقریبا یکسان است با این تفاوت که در Blade Pro 17 یک ساعت زمان بیشتری برای تماشای ویدیو یا مرورگری دارید، اما زمان بازی با استفاده از باتری، از ۹۰ دقیقه فراتر نمی‌رود. قابل درک است چرا که سناریوی تمام لپ تاپ های گیمینگ یکسان است: اگر می‌خواهید یک بازی روان و بدون دردسر را تجربه کنید، دستگاه خود را به برق متصل کنید.

نتیجه گیری :

اگر پول اضافی دارید و می‌خواهید از قابلیت‌های دیگر این دستگاه بهره‌مند شوید، به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم که کیبورد مکانیکی آن با قیمت 50 دلار را خریداری نمایید. این گزینه، ارزش امتحان کردن را دارد و همچنین کار شما را هم راحت‌تر می‌کند. بااین‌حال، برخی می‌گویند که باتری این دستگاه کمی ضعیف است و باتوجه‌به قیمت بالایی که پرداخت می‌کنید، این باتری می‌توانست بهتر هم باشد. لپ‌تاپ Alienware x17 R2 را خریداری کرده و تجربه متفاوتی از گیمینگ کسب نمایید.

قیمت لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2

در هنگام نگارش این مطلب به دلیل نوسانات بازار ارز در کشور عزیزمان ایران قیمت واحدی برای هیچ کالایی وجود ندارد، خصوصا این که این کالا در زمینه تکنولوژی های روز دنیا و وارداتی باشد، لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2 نیز از این قائله مستثنا نیست، نوسانات بازار به گونه ای بر قمیت لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2 تاثیر گذاشته که گاها تا 50% شاهد افزایش یا کاهش قیمت در بازار هستیم.

خبر خوب این که مجموعه دلیران به عنوان اولین و معتبر ترین نماینده شرکت دل در ایران همواره در تلاش بوده تا ثبات قیمت را تا حد امکان در بازار حفظ کند ، شما عزیزان می توانید جهت مشاهده قیمت لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2 و دیگر لپ تاپ های برند شرکت دل از طریق لینک زیر اقدام نمایید .

لیست قیمت بروز لپ تاپ دل 

خرید لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2

فروشگاه فیزیکی دلیران بیش از 3 دهه و فروشگاه اینترنتی دلیران بیش از یک دهه همواره در تلاش بوده تا محصولات برند دل از جمله لپ تاپ دل ALIENWARE X17 R2 را به صورت اصل و با کیفیت و همچنین به صورت مستقیم از شرکت دل تهیه و در اختیار شما عزیزان با بهترین قیمت قرار دهد، جهت مشاهده آدرس فروشگاه دلیران و همچنین راه های ارتباطی با کارشناسان می توانید از طریق لینک اقدام نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه دلیران 

همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاهی دلیران تمامی محصولات موجود برند دل را مشاهده و از مشخصات، توضیحات و قیمت آن مطلع شوید .

وبسایت فروشگاهی دلیران 

همچنین بخوانید :

تعمیر لپ تاپ دل در تهران

دلیران | اولین و معتبر ترین مرکز لپ تاپ دل در ایران

دل ایران
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • عصر مهر 1 دی 1401 / 9:14 ق.ظ

    این برند و محصول همیشه حرف اول را در کیفیت دارد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *